17 Eyl 2012

Yükledim Ubuntu 12.04

Merhaba Arkadaşlar . Ubuntu Bir bilgisayar işletim sistemidir . Halamgile gittiğimizde abime bir cd ye atmasını istedim . Saolsun oda attı .). Merak Etmiştim Nasıl bi yazılım diye . İşte o yazılım böyle bişey ;

Ubuntu 12.04 indir
Ubuntu indir
Sanaozelblog-Ubuntu
Yükledim fakat benim bilgisayar biraz tırt o yüzden biraz yavaşladı. Bende yine Halamın oğlundan aldığım xp sp3 cd sini yükledim.Ama Bilgisayar şimdi uçuyo... Neyse Kısaca Programın özelliklerini anlatayım;

- Ubuntu Çok kolay kullanışlıdır.

- Aradığınız Programı bir tıkla bulursunuz.

- Günçelleştirmelerini Kendi yükler .

- Bir program yada bir günçelleştirme yüklerken kesinlikle şifre ister.

- Kendine özgü Ubuntu web ile de minik minik oyunlar indirirsiniz.

Not : Oyun yüklemedim . Halamın oğlu oyun açmaz demişti. Onu da söyleyim . Ama tam hackerların kullanacağı türden bir işletim sistemi . Neyse indirme linkini veriyim görüşmek üzre ;

Bir önceki ve bir sonraki yazıya geçmek için yön tuşlarını kullanabilirsiniz.

6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Bas Bas ama anl kalıp olarak bascan yani kalıp dosyası bas Maverick nasıl iyi mi ? Bak Yine Merak ettim :D

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Kullandım Çok İyi ama kasıyo bence cd ye çek ama yüklersen yükle sana kalmış.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Yükledin mi ? yüklediysen 1 konu daha açıyorm xp sp3.

      Sil

Lütfen Argo kelimeler kullanmayınız.Aksi taktirde yorumunuzu onaylamayacağım.