29 Haz 2012

Acayip Hikayeler

 Acayip Hikayeler 

Acayip Hikayeler”in yaratıcıları olan Galip Tekin ile dizinin yapımcısı Metin Kalkavan Böyle Bir Şey Var Mı'nın konuğu oldu…

TV8'de Böyle Bir Şey Var Mı programında Cengiz Semercioğlu ve Sema Eren'in konuğu olan Galip Tekin, Acayip Hikâyelerin 11’inci bölümde biteceğini ve önümüzdeki ocak ayında yeni serilerinin geleceğini belirtirken, uzun soluklu bir dizi çalışmalarına da başladığını açıkladı. Yine kendisinin çizdiği öykülerden biri olan “Profesyonel”i dizi film olarak yapacaklarını belirten Tekin, “Bu uzun soluklu bir hikâye olacak. Seri katil olan üniversite öğrencisinin hikâyesini anlatacağız bu dizide” dedi. Galip Tekin, “Acayip Hikâyelerin yönetmeni olan Mustafa Altıoklar’la olan ilginç bir hikâyesini de anlattı. Babasının yıllar önce Mustafa Altıoklar’ın amcası Hasan Altıoklar’ın öldürdüğünü sonrada intihar ettiğini söyledi:
“Benim babam ile Mustafa’nın amcası Hasan Bey sinemacı. İkisi de sinema salonu işletiyormuş. Bir gün bir şey olmuş ve tartışmışlar. Babam Hasan Bey’i öldürmüş sonra da intihar etmiş… Yıllar önce Mustafa bana ‘İstanbul Kanatlarımın Altında’ filmini çizmemi istemişti. Ben de kabul etmiştim. Ama Mustafa gittikten sonra Altıoklar soyadı bana bir şeyleri hatırlattı. Arkadaşım olan ve Mustafa’nın filminde oynayan Akasya Aslıtürkmen’i aradım.. Ona Mustafa Altıoklar’ın Hasan adında babası olup olmadığını öğrenmesini istedim. O da gidip Mustafa’ya sormuş. Mustafa’da Hasan’ın amcası olduğunu söylemiş. Ben bunu duyunca çok şaşırmıştım. Meğer Mustafa bana gelip çizim yaptırmak istediğinde bunu biliyormuş. O gün işlettiğim bara tekrar geldiğinde 26 kez sarılıp öpüştüğümüzü hatırlıyorum…”
Bir önceki ve bir sonraki yazıya geçmek için yön tuşlarını kullanabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Lütfen Argo kelimeler kullanmayınız.Aksi taktirde yorumunuzu onaylamayacağım.