8 Eyl 2012

Köydeydim - Kültür Park Maceram...

Merhaba Arkadaşlar. On gündür felan Köydeydim (Aksaray). Yeni Döndüm. Çok samimi olduğum iki insan var . Biri Halamın kızı diğeri ise Amcamın oğlu Gökhan Abim (Namı diğer Kankam:). Yaşı 22 ama kankayız işte asker arkadaşı gibi :)...

Düğündeydik ve çok sıkılmıştım. Bi konu açıldı , Gökhan abim gezelim dedi . Bende bu fırsatı değerlendirme
zmiyim .Ben Kankam ve Halamın kızı  Çıktık yola Orada perk yol bilmediğimiz için O gezdirdi bizi  . Daha sonra "Kültür Park" adlı büyük bi  parka gittik. Güzel yermiş gerçekten . Ve Macera Başlıyor.

Resim

İlk olarak 5d Sinemaya girdik . Korku filmine . Film dediysem uzun birşey değil yalnız 5 dakikalık . altımızda hareket eden koltuklar sayesinde sağa sola gittiği için gerçekmiş gibi oluyor. Çok korkunç :(....

Resim

Daha Sonra Kamikaze adlı bir makine herkez bilir . İlk başta Güzel birşey gibi geliyor . Ama binince birazda zayıfsanız sizi tam kavramadığı hissine kapılıyorsunuz ve içinizden Bildiğiniz ne dua varsa onu okursunuz...
Hele o tepede Kalması yokmu.Yusuf abiyi çağırırsınız(3,5). İndiğimde Midem altüst olmuştu.bi daha Binmem dedim ama çok zevkli gerçekten.

 
Ve geldik en kötü Kısmına . İki seçeneğimiz vardı . Bir yandan Midem bulanıyor bir yandan beni dürtüklüyolar ; gel hadi Adrenaline Binelim . Ama ben kabul etmedim . Discovery Daha iyi duruyordu orada diye düşündüm ama kötü düşünmüşüm. Keşke binmeseydim Keşke zorlamasaydım onları. Bana Yiyosa Adrenaline Binelim diyem Kankam Bindiğimizde şunu "Olum bune çocuklar biner buna" indiğimizde ise şunu "Olum Niye bindirdin buna beni" demişti . Güzel bi on gündü . İyiki köye gitmişim . :) Böyle Yerlere giden arkadaşlara tavsiyem Hepsine binin derim . Tabi Yusuf Abiyi çağırmayın ...:)(3,5)...

İyi günler...
Bir önceki ve bir sonraki yazıya geçmek için yön tuşlarını kullanabilirsiniz.

2 yorum:

  1. Hiçbirine Binmedim Ama Şu Kamikaze yi Merak Ettim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten Binmelisin Çok müthiş Hele o tepede durması :D

      Sil

Lütfen Argo kelimeler kullanmayınız.Aksi taktirde yorumunuzu onaylamayacağım.